среда, 31 июля 2013 г.

Як прискорити кар'єрне зростання

Досить відсиджуватися за спинами більш заповзятливих колег або нарікати на свою лиху долю, яка не дає вам можливості показати себе. Ініціатива - двигун кар'єри, і ми пропонуємо вам десять способів, як звернути на себе увагу керівництва.

У компаніях, де не передбачено чітким штатним розкладом планового просування працівників на більш високі позиції, є ризик засидітися за одним і тим же столом і рік, і п'ять. Ви намагаєтеся якомога краще виконувати свої обов'язки і в надії зрушити кар'єру з мертвої точки забезпечуєте собі ідеальні відгуки в очах начальства, але чомусь нічого не відбувається. Що робити? Щоб прискорити кар'єрне зростання, необхідно перестати бути невидимкою - тоді вас помітять і зроблять якісь висновки.
Виділитися можна у двох напрямках : позитивному та негативному. Обидва мають однаково сильним тяжінням начальницького уваги, так що вибирати слід виключно за обставинами.
Здивувати начальство по-хорошому і закріпити в його мозку найприємніші спогади, пов'язані з вами - головне завдання демонстрантів-позитивістів.
1. Добрий вісник
Що б доброго не відбувалося в колективі, клієнтів, партнерів, сміливо беріть на себе роль гінця, який приносить шефу добру звістку. Схема передачі інформації може бути різною в залежності від прийнятих між вами і начальством правил спілкування - один шеф готовий поговорити з підлеглими в асьці, а інший раз в тиждень на планерках. Не варто порушувати режим і регламент, головне - міцно триматися образу.
2. Супермен (або супервумен!)
Цей спосіб - гарна можливість показати себе керівництва з самої вигідної сторони, але вимагає від гравця певного ризику. Адже треба взяти на себе зобов'язання самостійно здійснити професійний подвиг - та так, щоб привернути загальну увагу до того, що відбувається. Наприклад, поодинці схилити до співпраці незговірливого партнера, який сперечався кілька місяців з цілим відділом. Якщо справа вигорить, збудуться та кар'єрні мрії.
3. Я найпотрібніший за всіх на світі 
Метод підходить не ризиковим і заповзятливим, а тим, хто вміє виявляти турботу до ближнього (шефа) і зможе жертвувати своїм часом і зручністю заради високих цілей. Йдеться, однак, не про підлабузництві, а про готовність на будь-яке питання боса з серії «А хто з вас може...?» відповісти «Я!». І виконати бажане - надати авто, знайти знайомого у сфері IT-послуг, проконтролювати доставку важливих документів в компанію замовника та ін. Головне - не забути при цьому своїх прямих обов'язків і не перетворитися в особистого помічника і секретаря. Це буде вже перегин палиці, частіше - з зворотним для кар'єри результатом. Вибирайте тільки по-справжньому серйозні потреби керівництва, щоб відгукнутися.
4. Місток
Допомагає стати справжнім посередником між керівництвом і колективом, особливо якщо між сторонами існує розбіжності. Керівництва та підлеглих буває дуже непросто знайти спільну мову, як двох дуже різних світів, для цього і потрібен місток - людина, яка говорить на обох мовах. Однак офісний «товмач» повинен дотримуватися в першу чергу інтереси начальства, а не своїх колег. Інакше для чого все це затівалося?
5. Чарівний каталізатор
Мабуть, найбільш складний в реалізації, спосіб заявити про себе, зате найефективніший. Необхідно спланувати свою діяльність таким чином, щоб вона призвела до піднесення безпосереднього керівництва в очах ще більш високо сидять людей. Припустимо, ініціювати, а то і провести якісну реорганізацію роботи відділу або підрозділу, за яку номінально відповідає шеф. І, звичайно, треба подбати про те, щоб не залишитися в його очах безіменним героєм після того, як вищестоящі особи помітять і оцінять зміни.
Як це ні дивно, доказу «від противного» часто бувають куди переконливіше, ніж позитивні аргументи. Мабуть, це пов'язано з тим, що негативні емоції по силі своєї перевершують позитивні - і тому залишають найбільш глибокий слід. Якщо розпорядитися ними з розумом, можна отримати чудову (і дуже позитивну!) віддачу.
6. Крутий цейтнот
Спосіб розрахований на міцних духом і впевнених у собі кар'єристів. Суть в тому, щоб спровокувати отримання складного завдання для виконання у вкрай стислі терміни (як це влаштувати - вирішуйте самі), зробити цейтноту,  що з"явився,  рекламу в очах начальства і всіх оточуючих... перемогти його. У людей, вартих того, щоб їх помітили і захотіли просувати, все повинно вийти, ну а якщо ні, то, можливо, і час ще не настав. Спосіб говорить сам за себе.
7. Мозоль на очах
Необтяжливий метод, але вимагає від виконавця певної нахабства, оскільки йому доведеться постійно лізти куди просять і не просять. Основне правило: не ховатися від очей начальства, а навпаки намагатися весь час потрапляти йому. І не просто так, а з пропозиціями щось поліпшити, виправити, допомогти - словом, брати змором. Байдужими постійна увага не залишає нікого: або шефові захочеться наблизити такого чуйного людини, або прибрати непроханого порадника з очей подалі. У будь-якому випадку гарантовані зміни.
8. Герой на барикадах
Гарантує можливість піднестися на якому-небудь надзвичайно провальному тлі - проваленому проекті, зіпсованих з партнерами або клієнтами відносин, судовому позові, загрозу сплати неустойки та інших неочікуваних жахів робочих буднів. Завдання полягає в тому, щоб у разі виникнення такого фону негайно з'являться на барикадах з планом порятунку ситуації. Спрацює чи ні, неважливо, головне - завдяки драматичним подіям вас помітять і міцно запам'ятають.
9. Ображений
Трохи гра, трохи реальність. Іноді буває дуже корисно дати зрозуміти звиклому до вашої похиленої старанність голові начальству, що вас покликали в іншу компанію, набагато більш уважну до своїм працівникам. І що, незважаючи на прихильність до колективу і вам, пане шеф, особисто, доведеться, напевно, все-таки... Краще всього організувати нібито витік інформації, а не прямо заявляти про наміри - не підкріплена фактами параноя начальства ефективніше працює на потрібний вам результат.
10. Здорова критика
Досить сміливий метод, який передбачає, що ви прямо в обличчя повідомите начальству, в якому місці і з якої причини ви з ним не згодні. Критика не повинна бути зухвалою і зневажливій, навпаки, м'яко і цілеспрямовано потрібно донести до відомості шефа, в чому він неправий. Важлива умова: не критикувати у присутності інших співробітників і більш високих осіб. Найкраще віч-на-віч, з чесним і відданим виразом. Вас не забудуть, і хоча і цей, і всі попередні способи не гарантують негайного кар'єрного зльоту, увагу до себе привернути вам вдасться на 100%. 
Джерело  http://rabotai.in

Комментариев нет:

Отправить комментарий