Словничок професій


Мерчендайзер (англ. merchandiser - торговець[1]) - товарознавець або помічник товарознавця, людина, що представляє торгову компанію в торгових мережах (найчастіше супер - і гіпермаркетах). Відповідає за викладку товару, встановлення необхідного супутнього обладнання (холодильники, додаткові вітрини, палети промоакцій), розміщує POS-матеріали. Основне завдання - контроль наявності всього асортименту компанії на полицях магазину і розташування його в найбільш сприятливих для покупки місцях.

Також в обов'язки може входити:
збільшення частки полиці товару;
викладка товару згідно корпоративної планограмме
розміщення POS-матеріалів;
допомога в організації промоакцій (взаємодія з внутрішнім персоналом магазинуза
підтримка торговельного запасу;
складання замовлень;
коригування роздрібних цін на товаро
аудит цін, часткою полиць і промоакцій конкурентіво
вирішення локальних проблем в точці продажуе
розміщення товару на промодисплеях рв тому числі і неоплаченихис
підтримка товарного виду упаковкип
підтримання іміджу торгової марки (брендуж.
Мерчендайзер є одним з елементів механізму мерчандайзингу.
Мерчандайзерів можна розділити на три види:
мобільний (визитный) мерчендайзер, протягом робочого часу відвідує кілька магазиніве послідовно переходячи з одного в іншийн
стаціонарний мерчендайзер, здійснює мерчендайзинг протягом усього робочого часу в одному магазиніщ
універсальний (гібридний) мерчендайзер з плаваючим день від дня графікомр який здійснює функції мобільного або стаціонарного мерчендайзера в залежності від поточної потреби.






Комментариев нет:

Отправить комментарий